13. helmikuuta 2013

Narrowing down my choices

Sain rajattua sanlongin tapetti vaihtoehdot kymmenestä kolmeen! Lisäksi päätin että laitan eteisaulaan ja muihin käytäviin paneelit.

I narrowed down my chinoiserie wallpaper choices for the salon from 10 to 3! I also decided that I'll put panelling on the halls.

 Worthmore.

 Bamboo and sparrows.

 Kew TNW.

Worthmore ja Bamboo and sparrows ovat ehkä vähän tummia, mutta niin kauniita. Täytyy printata niitä muutama paneeli lisää ja kokeilla koko seinälle tai ehkä kahdelle. Jos näyttävät liian tummilta laitan Kew TNWtä.

Worthmore and Bamboo and sparrows are a bit dark but they are so pretty. I have to print few more panels of those and try out a whole wall or maybe with two walls. If they turn out to be too dark I'll go with Kew TNW.

1 kommentti:

  1. Worthmore on ehdottomasti mun suosikki näistä, mutta kyllä ymmärrän sun pointin siitä tummuudesta...

    VastaaPoista