12. lokakuuta 2012

Little surprises

Tänään löysin postilaatikostani lapun missä kerrottiin paketin odottavan minua postissa, koska mulla oli muutenkin asiaa postiin päätin hoitaa molemmat pois alta samantien.

Today I found a note in my mailbox that I had a package waiting for me at the post office, since I had to go there anyway I decided to go there right away.

Tällainen laatikosta paljastui! Huusin sen itselleni Pienen Nukkekotikaupan Huuto.net sivulta huimalla 3 eurolla +toimituskulut.

This is what I found inside the box! I got it from Pieni Nukkekotikauppa's account in Huuto.net for 3 euros +postage.
Siitä tulee tulisija työhuoneeseen/kirjastoon, jahka pääsen siihen pisteeseen että mulla on oikea talokin.

It's going to be the fireplace for the study/library when I get to the point that I actually have a house.
Lisäksi sain tänään toisenkin yllätyksen, tuttavani toi minulle lupaamansa puutavaran. Levy on 53cm x 174cm ja paksuutta sillä on 16mm. Luulen että teen siitä ainakin pohjan ja sivuseinät, väliseiniin ja kattoon voin laittaa ainakin joitan ohuempaa materiaalia... Täytyy nyt laskeskella mihin tuo materiaali määrä todellisuudessa riittää.

I also got another surprise today. My friend brought me the lumber she had promised. It's 53cm x 174cm and it's 16mm thick. I think I'll make the bottom and outer walls out of it and use something thinner on the inner walls and on the roof... I will have to see what that amount of material is infact sufficient for.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti